21 Mayıs 2009 Perşembe

A, benim salak okurlarım!


Madi Clara konsept gereği açık bulduğu anda madilik yapmak üzerine kuruldu. Blogun 'geniş fikirli ve 'aşırılığa tahammülü' okurları da buna dahil elbette.

Bazen çok utanıyorum sizlerden.

Yani Cem Gariboğlu anketinin sonucu ne yerim ne de yediririm çıktı. İnanamıyorum yani. Yine sağduyunuz hakim geldi. Keşke aynı hassasiyeti başkasının sevgilsini yerken de gösterseniz. Gerçi keyfiniz bilir, yemezseniz yemeyin. Bize kalır!

Aynı şekilde bazı okurların da aşırı salak olduğunu düşünüyorum.
Çünkü bir kısmınız şifreleri çözmekte zorlannıyormuşsunuz. Ve daha açık yazmamı istiyormuşsunuz.

daha açık yazayımda haipshanelik mi olayım? Kapatsınlar beni de ortalık size kalsın değil mi?

Yavrucuğum, üstelik siz Türk hapishanelerini Prison Break dizisi gibi mi sandınız? latinlerle dolu bir hapishane olsaydı çoktan gasptan içerdeydim zaten.

Ama bu şartlarda içeri gireyim de Pala Necmi'nin oğlanı mı olayım?

(Ay bir de düşünsenize ben içerdeyken tesadüfen Cem Gariboğlu'da yakalanırmış. Ve aynı anda hapiste olurmuşuz)

O yüzden üzgün monşer, çalıştırın biraz saksıları. Eğer Türk polisi bir şeyi becerip de Cem Gariboğlu'nu yakalarsak ya da Kolombiya'da kuryelikten hapishaneye düşersem o zaman tüm şifreler bir daha kırılmamak üzere kaldırılabilir.

4 yorum:

  1. alem gay adı altında lezbıyenle dolu ayol tabi sonuc oyle cıkacak AHAYYY

    keep up the good work !

    YanıtlaSil
  2. kuku kafalılar
    siz bu bloğun konseptinin farkına varamadınız mı sahi?
    hem bu yazıları ferfecir gözlerle oku
    hem de git o şıkkı işaretle

    kötülük önce bu blogda
    sonra tüm dünyada kazanacak
    anlayınız artık.

    YanıtlaSil
  3. ayol cemle ayni kogusta dusunemiyorum bile madi kaptirmam onu sana :P

    YanıtlaSil
  4. hayatta hersey gote yarrak demek degil desene..?

    YanıtlaSil