6 Mayıs 2009 Çarşamba

Aybaşı gay'leri.

Bazı gay'ler arasında son günlerde öyle bir trend var ki duyduğumda bana bile biraz fazla geldi. Çok fazla değil. Birazcık sadece.

Bir takım gay her ay regl oluyormuş gibi takvim tutuyorlarmış kendilerine. Her ayın o günü ped takıp, dışarı çıkıyorlarmış. Ve belli aralıklarla gidip pedlerini değiştiriyorlarmış bir takım yerlerde.

Ben bunu hem deliliklerine veriyorum. Hem de biraz madiliklerine bahane bulmak için yaptıklarını düşünüyorum.

-Bugün çok sinirliyim abla! Valla bir ateş var üstümde, kime saldıracağımı bilmiyorum. Ayyyyyyh.
-Ne oldu hayırdır?
-Ay sorma abla. Halam geldi. O yüzden.

2 yorum:

  1. kendilerini kaybedip İstiklalde falan arkalarını kontrol ettirmesinler sakın birbirlerine..!

    YanıtlaSil
  2. yetiskin kukuyla bile ped bir iskenceye donusurken , neden tampon degil?

    YanıtlaSil