25 Mayıs 2009 Pazartesi

90'lara bir bakış

Eskiden hayatımızda iftira diye bir kavram vardı. Ne kadar zamndır duymuyoruz bu kelimeyi. İftira atılırdı mesela.

İftira atmak harika bir şey değil mi? O yüzden geçmişe duyduğum özleme dayanarak yakın zamanda iftirayı geri getirmeye karar verdim.

Aynı şekilde yitirdiğimiz başka bir kelime de grup seks. Yoksa grup seks'te mi 90'larda kaldı? Artık hiç kimse grup yapmıyor.

Eskiden en azından senede iki kere de olsa bir grup seks teklifi, bir arayış, bir ortam hazırlama, kulüpten üçüncü kaldırma gibi şeyler başımıza gelirdi.

İftirayı geri getirmek gibi yakında grup seksi de tekrar gündeme getirip, hak ettiği ilgiyi görmesini sağlamaya karar verdim.

Yoksa yanılıyor muyum? En son grup seks yapan el kaldırsın lütfen!

13 yorum:

  1. adam gibi sevisecek bir tane herif bulamiyoken, ikinci ucuncuyu nerden bulacaz... adam kalmadi bu devirde. ben degisik dildo ve butt pluglarimla yapiyom grup.

    YanıtlaSil
  2. o grup değil kendi başına götçülük oynamak oluyor...
    :)

    YanıtlaSil
  3. siz xlarge'lardan tekyon'lere kosadururken cuma aksami bizler grubumuzu kurduk efendim. sizi de grubumuza almadik! : p

    YanıtlaSil
  4. aa ben yaptım! hatta dörtlü. yoksa beş miydi? fena da değildi. 5.si fena olmalı eğer varsa. hatırlamıyorum zira. ama diğerlerini tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  5. clara sanki sen yapmadın? ben bile vardım en son senle yapılan bir grupta!

    YanıtlaSil
  6. 24 yaşındayım ve ömrümde hiç grup yapmadım :(
    ama deliriyorum grup yapmak için :(
    grup yapmak istediğimi nasıl belli ederim :)

    YanıtlaSil
  7. aa yaz ban ben sana ayarlayayım haftasonu!

    YanıtlaSil
  8. bulunduğum şehrin sıkıcılığından mıdır nedir bilmem
    ben ayda 2 defa falan grup sex yapıorum.

    doğru kombinasyon ile gayet de şahane oluyo

    YanıtlaSil
  9. amsterdamda mısın sen kızım? öyle habire grup seks falan. sivas deyip de yeme bizi.

    YanıtlaSil
  10. başkentteyim ayol.
    dünyanın en sıkıcı başkentinde.

    YanıtlaSil
  11. şahsen madi clara ablanız seneler önce grup sex yapmak üzere beni ve bulduğu 3 oğlanı kandırıp evinde ağırladığında sahiden sikiş olucak zanneden bendenizin en son gördüğü görüntü; odasından attığı naralar yetmezmiş gibi bir de üstüne kapıyı açıp sabahlığının önünü kapatırken aynı anda tek elinin baş ve işaret parmağıyla da ağzını silen madi clara olmuştur. fonda da bitap düşmüş pörsük penisli 3 oğlan...

    YanıtlaSil
  12. sevgili madi,
    kimi insanlarda grup sex tiksinme duygusu yaratmaktadır. benim nacizane fikrim, grup sexe beyinsel olarak hazır olmak, ne olduğunu anlamaya yetecektir. ya da şöyle diyeyim; daha önceden eser miktarda yaşanmış beyinsel sex(orgazm) deneyimi ile seksin aslında beyinsel bir ilişki olduğunu anlayabilen insan işidir. böyle olan varsa o da el kaldırsın :)

    YanıtlaSil