27 Nisan 2009 Pazartesi

Ünlü şovmenin yatak sırları

Yaşlandıkça ailemizin şovmeninden çok ailemizin otistik oğluna dönen beyefendiyle ilgili bir doz atımı madilik veriyorum size.

Bu dedikodu da çok eskilerden gelmişti kulağıma, ta sempatik şovmenimizin model bir kızcağızla beraber olduğu günlerden. Zaten sonra ne olduysa oldu bu beyefendinin yanında kayda değer başka bir isim göremedik.

Şöyle ki bu beyefendinin seks sırasında yapmayı en sevdiği fantazi partenerinin o alttayken üstüne 'afedersiniz' hacetini gidermesiymiş. Yalnız 'golden shower' gelmesin aklınıza, o bunun yanında zemzem suyuyla duş almak gibi kalır.


Ben bu dedikoduyla ilgili esas bu hadisenin sonrasını merak ediyorum.

İş bittikten sonra tuvalet kağıdı kullanıldı mı?
Kullanıldıysa kim kullandı? Şovmen mi sildi? Yapan mı?

Hani bu tipler hep çocuklarımıza örnek olma geyiğinden bahsederler ya, eller yıkandı mı peki sonra bakiiiiim? Ha?

11 yorum:

  1. üstüne hacet, kafasindan güller, oy anam oy oy

    YanıtlaSil
  2. bi yerlerden hatırlıyorum bu hikayeyi..

    YanıtlaSil
  3. the wheel of clevland steamer.

    YanıtlaSil
  4. wheel of fortune..?

    YanıtlaSil
  5. pipi gösteren program sahibi değil mi bu? yazık kıza yaa acıdım ...2 girls 1 cup izlerken mastürbasyon yapıyordur.acaba simdiki karısı ile yapıyor mu?

    YanıtlaSil
  6. pipi gösteren "wheel of fortune"cu bey değil bu.. "o biiiiv" desem anlarsınız herhalde.. bu dedikoduyu aylar önce başkasından duymuştum, burada da okuyunca tamamdır dedim..

    YanıtlaSil
  7. aman! aman!! ya arkadaslar ben bu yazıyı şimdi gördüm..nasıl yaaaaa?Daha neler duyucaz?Ee bunca sene bekar kalmasına sasmamalı, ben gay bekliyordum gerci ama

    YanıtlaSil
  8. bu duruma şaşırma-mali

    YanıtlaSil
  9. bu ailemin komedyeni benim bir arkadaşımla bir partide tanışmış, telefon numarasını almış ve onunla aylarca telefonda seks yapmıştı. o arkadaşımdan bildiğim kadarıyla fantazilerinden biri de 'çiftlik kızı'ydı. sonra bu kızcağızı, bulunduğu şehre geleceğini ve onunla buluşacağını söyleyip siyah mini elbise ile uzun siyah çizmeler giydirip bi direğin dibinde saatlerce bekleterek ekmişti. e kızımızın da pıtısını meşhura yalatma hayalleri orada son buldu tabi.

    YanıtlaSil
  10. ya bu adamı ben cok merak ediyorum.nolur bilenler arada yazsın bişiler.kendisine yıllardır aşığım.belki soğurum ondan.noooluuuuurrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. Renkli gözlü olan mı şimdi? Yok artık...

    YanıtlaSil