29 Nisan 2009 Çarşamba

S. ve kıçına giren başka bir nesne


Daha önce de bahsettiğim ünlü popçu S.'le bir kere karşılaştık. Sineğin bile gay olup oılmadığını anlayabilen gaydarım nedense S.'de pek işlemedi.

Tanışmadan önce gay olduğuna emin olduğum S. ile ayırlırken hetero olduğuna dair bir tuhaf inanç içindeydim.

Ve bu tezimi dansçılar, tele kızlar ve full force motorlarla dolu bir ortam da paylaştım. Tabii ki herkes bana güldü.

Çünkü o an yanımızda olan dansçılardan biri S.'in de ekibindeymiş. Ve bana S.'le geçirdiği bir gecesini anlattı.

Ankaralı gay şarkıcıya yalvaran S., dansçı kıza da o gece için yalvarmış. Tabii ki başka bir şey için. Herkes çok eğleniyormuş ve kızcağız da S.'i kıramamış.

S. odaya geç.miş kız da eline bir soda şişesi alarak arkasından odaya girmiş.

Gerisini tahmin ediyorsunuz herhalde....

Tahmin etmeyip merak ettiklerimiz ise:

* Acaba soda şişesi litrelik miydi?

* S. kıçıyla soda şişesi kapağı açabiliyor mu?

* S.'i, ne zaman hastanede kıçında bir şey kalmışken göreceğiz?

1 yorum:

  1. ya bu s benim aklımdaki s ise lan çok yıkıldım.. varoşa hitap etse bile bi bandik boyuna rağmen ben onu çok arzulamıştım tühh lanet olsun :pP

    YanıtlaSil