20 Nisan 2009 Pazartesi

Obama'ya sorular



Obama Türkiye ziyareti sırasında, Tophane-i Amire’de üniversite öğrencileriyle bir toplantıya katıldı. Türkiye’nin ileride ‘büyük adamları’ olacak çeşitli üniversitelerden gelen inek’ler dünya barışından, ABD dış politikasına kadar birbirinden sıkıcı sorular yöneltildi.

Bu siyasal okuyan ve politikayla ilgilenen öğrenciler sıkıntıdan beni fena şişiriyorlar gerçekten. Hiç renkli değiller. Hiç dikkat çekmeyi bilmiyorlar. Genç siviller balonu da buraya kadarmış işte. Onların adını genç banaller olarak değiştirsek…

Güya zekice sorularla dünyayı etkileyecekler. Adam daha kapıdan çıkmadan unutulup, yok olup gittiler. Sıkıcılıklarıyla kadılar. Ne oldunuz yani ODTÜ’de bir efsaneye mi döndünüz?

Mesela orada bir tesadüf eseri ben bulunuyor olsaydım ve soru sırası bana gelseydi gayet ciddi olarak kalkıp ‘Burcunuz nedir bay başkan?’ derdim.

Siyah erkeklerle ilgili hepimizin kafasında yer alan klişelerin doğru olup olmadığını da sorabilirdim. Belki de bunun gerçekten çok büyük bir klişe olduğunu da açıklayabilirdi.

Tarkan’ı dinlediniz mi hiç Bay Başkan deyip ona dudaklarımı büze büze muck muck da yapabilirdim.

Yapamadım. Kelimelerim dilsiz kaldı. Ağlayamadım.

2 yorum:

  1. Bu siteye baya attırcam gibi geliyo bana

    YanıtlaSil
  2. ahaha bayıldım sorularına ama bence soramazdan obama sana bişiler fırlatır falan sonra(ayakkabı)

    YanıtlaSil