20 Nisan 2009 Pazartesi

Kıçınıza girmesinden en çok korktuğunuz şey nedir?

Hepimizin bu soruya bir yanıtı vardır elbet. En son lisede bu oyunu oynamıştım zaten ondan sonra da çok az şeyin kıçıma girmesinden korktum. Üstelik bir fist fucking kulübünde gördüklerimden sonra, insan anatomisinin ve ergonomik yapımızın nerelere kadar esneyebileceğini de biliyorum.

Fakat bir gün ben ve E. bir dönemler Türkiye’nin ne önemli top modellerlinden sayılan bir kızla Ritz’de bir odada oturuyorduk. Kaderin bizi oraya nasıl attığını anlatmak çok zor. Ama birkaç.saatliğine Ritz’de zaman geçirmek zorundaydık.

Ünlü modelimiz G. şu an evli ve bildiğim kadarıyla hamile. Evlenip hamile kalan hiçbir kadınla görüşmediğim gibi onunla da görüşmüyorum. Ritz’de oturup sıkıntıdan patlarken G. bize bu soruyu sordu ‘Kıçınıza girmesinden en çok korktuğunuz şey nedir?’

Ben tam ‘küçük bir penis’ diye cevap vermeye hazırlanırken, G. sözümü kesip kendi cevabını verdi ‘Ben en çok kızgın saç maşalarının girmesinden korkuyorum. Ay düşünsenize ne kadar korkunç olur’

O an E.ve ben gerçekten kızgın saç maşasının acısını kıçımızda hissettik. Düşünsenize karşınızda bir top model var ve kıçına giren saç maşasının acısından bahsediyor.

Modellerin hayal gücünün hiç de zayıf olmadığını o gün öğrenmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder