20 Nisan 2009 Pazartesi

Kars kaz şenlikleri (Anında madilik!)


Az önce elektrikçi sevgilimim arkadaşı (E.) evden gitti. Ve bana şok bir haber verdi. Biliyorsunuz. esas dedikodu ve haber ‘sokaktaki adamdan’ gelir. Sokaktaki adamı dinlemek için benden daha çok vakti ve enerjisi olacak biri olduğunu da sanmıyorum.

Her neyse bunlar Karslılar. Karslılarla girebildiğim tek diyalogun - nereden aklımda kalmışsa kaz olduğu için, direk ‘Ben de bir gün Kars’a gidip kaz yemek istiyorum’ dedim. Ve ondan aldığım son habere göre her ayda bir kere İstanbul’da yaşayan Karslılar 216’da bir yerde toplanıp, kaz yiyorlarmış.

Şöyle ki düğün salonu gibi bir yerde buluşuyorlar. Elektrikçinin atmaya bayılan arkadaşı 1000 kişi geldiğini söylüyor ama bu en fazla 150 olabilir.

Bu Karslılar her ay oraya gidip, kaz yiyorlar. Ve Karslıların performanslarının nasıl olduğunu anlamanız için şunu söyleyebilirim ki şu anda bu satırları ayakta durup yazabiliyorum. Yine doz aşımı yaşadığım için, ikincisi biraz fazla geldi galiba!

O yüzden ben önümüzdeki ay ünlü gusto VM’ile birlikte bu düğün salonuna gitmek istiyorum. VM’yi geçen gün televizyonda gördüm. Bu hedonist yolculuk için iyi bir partner olacağını düşünüyorum. Anladığım kadarıyla damak tadı gayet gelişmiş bir beyefendi.

O kazları değerlendirir ben de Karslıları. Olmadı swinger da takılabiliriz.

Bana her yol Paris cherie!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder