20 Nisan 2009 Pazartesi

Gey 20 zirvesi



Obama’yı çok beğeniyorum. Onunla ilgili erotik şeyler hayal ederken buluyorum kendimi. Özellikle yandaki fotoğrafı gördükten sonra, kendimi odaya kapatıp onunla baş başa bir 15 dakika geçirdim. Tabii korumalardan bir tanesi de odaya almayı ihmal etmedik.

Günümün en güzel anlarıydı.

Üstelik yeni erkek arkadaşımı da google’layınca Türkiye’den önce Londra’da olduğunu öğrendim.

Gey-20 zirvesi mi ne varmış. Bana bu direkt bir orjiyi çağrıştırdı.

Takım elbise fetişisti 20 balamoz gey bir araya gelip, zirveye çıkmışlar..

Penisleri en az 20 cm. olan erkekler birbirlerini dilleyip, memişlerini sıkmışlar.

Ya da sadece bu takım elbiseliler var da bir de özellikle 20 yaşındaki sağlıklı, kaslı erkekler bir araya gelip, çığlıklarla zirveyi inletmişler.

Her neyse… Önümüzdeki bir yıl içinde en çok katılmak istediğim parti bu organizasyon oldu. Seneye kendimi Sarkozy’le Gey 21 zirvesinde tepişirken görebiliyorum.

Carla bize bir şarkı daha söyler misin hayatım?

5 yorum:

  1. http://www.sacbee.com/static/weblogs/photos/2009/04/021938.html?mi_atom=The%20Frame
    Jo'dan sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. sidi lan ibnetor.

    YanıtlaSil
  3. heheh süpersin:))

    YanıtlaSil
  4. iyi ki RTE'yi hayal etmemişsin. iiiiiy

    YanıtlaSil